Mitt liiv ;D

 

 

Hej! Jag heter Simon men mina vänner kallar mig Lillen Jag älskar att spränga brevlådor och att spela wow är också ett av mina stora intressen. Jag tycker absolut inte om att äta gott för jag har hört att man kan dö om man gör det. Jag bor på gatan och där bor också min älskade IPod Vi har ofta trevligt tillsammans, fast vi kan vara lite kåta.Nu vet du lite om mig. Hoppas du har ett lika strange liv som jag har 

 

Hej! Jag heter Simon men mina vänner kallar mig Lillen Jag älskar att spränga brevlådor och att spela wow är också ett av mina stora intressen. Jag tycker absolut inte om att äta gott för jag har hört att man kan dö om man gör det. Jag bor på gatan och där bor också min älskade IPod Vi har ofta trevligt tillsammans, fast vi kan vara lite kåta.Nu vet du lite om mig. Hoppas du har ett lika strange liv som jag har!!


Kommentarer
Postat av: cchhaattaarriinnaa

jag ellskar också att sprenga brevlåder och att spela wow

2010-01-24 @ 19:55:43
Postat av: Lillen

Haha va kul xD

2010-01-27 @ 16:34:33
Postat av: Agnes

Ditt liv lät ganska spännande ;)

2010-09-03 @ 19:35:50
URL: http://agneswiktorialundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0